Voor ons is een goede communicatie met ouders van belang.
De school probeert daar dan ook steeds aan te werken, door te overleggen met de Oudervereniging- en Medezeggenschapsraad, die veelal
een spreekbuis vormen van vele ouders. We zien ouders als partner en nemen ouders serieus.
Overal waar gewerkt wordt zijn wel eens misverstanden en worden af en toe fouten gemaakt.
In eerste instantie bespreekt u uw probleem of klacht met de betrokken persoon. Mocht u het gevoel krijgen dat bij een bepaalde situatie
meer overleg noodzakelijk is, dan kunt u de zaak bespreken met de team- of schoolleider of een van de interne contactpersonen van de school.
Zij kunnen met u bekijken wie er moet worden ingeschakeld om tot de best mogelijke oplossing te komen. De klacht wordt altijd besproken
met de aangeklaagde. De interne contactpersonen van de school zijn Susan Jetten en Ans Horst.
Als de behandeling van uw klacht op schoolniveau niet naar tevredenheid is afgehandeld dan kunt u een klacht indienen bij het
College van Bestuur of bij de Landelijke Klachtencommissie.
We verwijzen naar de website van Scholengroep AnnoNu voor de
volledige klachtenregeling.